Als ze nu gaan produceren bij Artitec,krijg je het gevaar dat er 'foutjes' in het model komen. Voor de prijs van de Artitec-DDM, verwacht ik in ieder geval wel een behoorlijk accuraat model.
Nog even en iemand gaat de prijs per centimeter model uitrekenen... mvg,Gert
Ik weet dat jullie gelijk hebben. Ik zou ook liever vandaag dan morgen het model in mijn handen willen hebben. Maar er wordt straks een koffer met Euro's over de toonbank gemikt om in het bezit te komen van die DDM. Dan wil ik mij niet gaan ergeren een vormfouten e.d.
....Hondekop van dat merk in Benelux uitvoering dan is er toch eigenlijk niets te klagen!
Dat ben ik wel met je eens Harm, maar zeg eens eerlijk: Heb je het model daarom niet gekocht?Om dezelfde reden zullen waarschijnlijk honderden mensen de te korte DDM 2/3 van Märklin toch kopen.mvg,Gert
Voor een model wat geheel opnieuw is ontwikkeld vind ik het een grote misser dat de zijramen van de cabine niet zijn aangepakt.Harm
Is het dan niet zoiets als, een tik die ik zelf heb , het niet accepteren dat er wagons met hetzelfde wagennumer op de baan rondrijden?
Inderdaad. Die 'tik' heb ik ook. Alle dubbele nummers zijn de deur uit. En alle 1:100 rijtuigen ook al.Met treinstellen ligt dat om voor de hand liggende redenen nog wel even iets anders.Maar het moge duidelijk zijn: Ik kies toch voor Artitec.mvg,Gert