Ik vraag het me af, wat jij zegt. Als ik dan kijk naar de LSM ICR (1:87) die gewoon helemaal uitverkocht is en waar nog vraag naar is, dan vraag ik me echt af hoeveel mensen nog zoveel kwijlen bij R1. Vergeet niet dat mensen die niet op dit forum geregristreed zijn, veel te horen krijgen via winkeliers, maar ook via vrienden en dus ook op de hoogte zijn van het lengteverschil. Dus ik denk dat de Trix DD-AR helemaal niet zo goed verkopen. De marklin waarschijnlijk meer, omdat de 3-railers wat meer hun eigen merk knuffelen. Wat beteft roco. Die hebben ook R1 in programma en daar passen bijvoorbeeld hun eigen ICK's ook niet doorheen.
Ik zou wel eens de oplages naast elkaar willen zien... Ik denk dat je schrikt als je de verkoopaantallen ICR van Lima en Marklin afzet tegenover LSM...
Wat maakt de productieaantallen nu uit? Feit is dat Artitec stom bezig is door een model waar geld mee te verdienen valt, op de plank te laten liggen
Ik denk dat Artitec de schade alleen nog zo beperkt mopgelijk kan houden door de DDM-1 nu met gezinde spoed op de markt te brengen. Want dan zijn er altijd weer genoeg mensen die toch weer voor Artitec gaan.
Is Märklin eenmaal op de markt, dan wordt die aangeschaft en zullen minder mensen alsnog ook de Artitec gaan kopen.
Ach, artitec heeft nog de tijd tot q4, dan komt de marklin pas.
Wat maakt de productieaantallen nu uit? Feit is dat Artitec stom bezig is door een model waar geld mee te verdienen valt, op de plank te laten liggen. Ja en nu er een concurrent ook mee gaat komen, gaan mensen overstappen. Zij kunnen daar verschillende redenen voor hebben, maar dat maakt nu allemaal niet veel uit meer. Ik denk dat Artitec de schade alleen nog zo beperkt mogelijk kan houden door de DDM-1 nu met gezinde spoed op de markt te brengen. Want dan zijn er altijd weer genoeg mensen die toch weer voor Artitec gaan. Is Märklin eenmaal op de markt, dan wordt die aangeschaft en zullen minder mensen alsnog ook de Artitec gaan kopen. Jeroen