Ik denk dat mensen toch liever in een nieuwe trein zitten dan in een trein die 40 jaar oud is.
Die discussie over de WC in de trein vind ik ook onnodig.De SLT is een stoptrein en over het algemeen zit je er maar een korte tijd in een stoptrein.
De slt is trouwens niet de enige zonder een wc. De protos hebben ook geen wc en dit is dan geen probleem?
En zijn de WC's op de stations dan zo slecht dat je per se in de trein naar de WC wilt?
En over dat de treinen vaak stil vallen in de winter als er sneeuw ligt.Dat is dan een ontwerpfout. Alle belangrijke installaties liggen bij de NS treinen onder de treinen.Neem de GTW die uit Zwitserland komt. Alle belangrijke installaties liggen daar op het dak.Toen er in de winter zoveel treinen reed Veolia gewoon door. Dus...
Dat van die WC is stom en onnadenkend geweest.
Dat gezeur over de toiletten moet maar eens ophouden. In de Metro zit er ook geen een maar hebben routes die vaak ook meer dan een uur duren.... Kan je als reiziger ook niet even naar het toilet. Kom niet met zielige verhalen van oudere en plas problemen dat vind men ook niet erg als deze mensen met de Metro moeten (voeg daar streek vervoer aan toe).Groetjes Ben.
Dat snap ik, maar dat betekent dus niet dat plassen op het station geen optie is.
Buiten het gebruik voor zeer hoge nood, is er geen mooiere plek waar je zo'n goed uitzicht hebt op de voorbij flitsende bielsen
Buiten het gebruik voor zeer hoge nood,