Voor de Ian Kirk kits heb je geen Hold & Fold nodig. Het zijn plastic kits en ze zijn ook compleet m.u.v. wielen verf en tranfers. Alleen als je onderdelen niet goed genoeg vindt, dan kun je proberen om betere te vinden, bijv. van MJT.
'Ian Kirk kits zijn geen NER coaches, maar Gresley LNER coaches.Het klopt dat de range flink groter is dan die van Hornby, maar die van Hornby zijn sneller klaar.
Hoi jan inderdaad die class 31 ziet er wel extreem uit zeg hoop maar dat mijn versie heel blijft(dutch civil engineers).bachmann maakt zeker op dat punt een iets robuustere indruk op me.Ik heb inmiddels al meer als 10 versiesvan de class 37 van BACHMANN en iedere keer als ik er een koop zit ik me te verbazen hoe mooi die is en loopt,ik heb de 08 ook van beide merken en die is van beide merken erg mooi maar idd ook wel weer een beetje fragiel die van hornby groet Ray
Maar ik denk wel dat dit de laatste Hornby is die ik heb aangeschaft, de rijkwaliteiten, ook van andere modellen, vallen me erg tegen.