We weten nu dat Peco binnenkort met 00 Bullhead rail gaat komen.Ik heb zojuist even lopen loeren of er soms al rail joiners voor te zien zijn.Helaas niet, maar er is sinds enige tijd wel bullhead rail te koop bij Hattons voor £5,00 per lengte.En bij een box van 12 zouden zowaar de joiners meegeleverd worden:http://www.hattons.co.uk/207991/Legacy_Models_LTH_BHOO_960mm_length_of_Code_75_Wooden_sleeper_stainless_steel_bullhead_flexible_track/StockDetail.aspxHet materiaal waar ze van gemaakt zijn is RVS. Dat heeft waarschijnlijk als groot voordeel dat het makkelijker schoon te houden is, maar als nadeel dat het niet (of misschien kan het met een vlam?) te solderen is.Het heet "Legacy" en is vrijwel zeker afkomstig van DCC Concepts.Leen.
Het materiaal waar ze van gemaakt zijn is RVS. Dat heeft waarschijnlijk als groot voordeel dat het makkelijker schoon te houden is, maar als nadeel dat het niet (of misschien kan het met een vlam?) te solderen is.
Over Hasselt hoorde ik van andere bezoekers hele andere verhalen.....Het is groot en indrukwekkend maar mooi........ Hmm, ik weet het niet...Michael
Piko A is code 100. Dat is bedoeld voor Pizzacutters. Bij Peco code 75 zien de chairs er een beetje uit als bij bullhead. Ik vind de bielzen van de Piko A minder mooi voor Brits spoor.
Mijn eerste trein vroeger was ook zo groot. Met een sleuteltje...
Tja, code 100 is voor mensen die respect hebben voor meer dan 40 jaar oude modeltreinen. Ook die wil ik laten rijden.