Ander nieuws. De Adams Radial is binnen bij Hornby. Ze kunnen dus toch nieuwe modellen in productie krijgen. OK ze zijn nét iets later dan Oxford Maar ben heel benieuwd naar de eerste vergelijkende testen.
Het "probleem" dat wij met de snoepwinkeltjes tegenwoordig beleven, is het feit dat ze allemaal dezelfde (nieuwe) modellen in het assortiment hebben. Hetzelfde assortiment dat je bij Rails of Sheffield en Hattons vaak goedkoper kunt kopen (zelfs met verzendkosten). Ik mis eigenlijk de speciale modellen en de wat oudere modellen (enkele jaren terug). Blijkbaar wordt alles toch verkocht. Voor de speciale modellen zijn er natuurlijk uitzonderingen, zoals Kernow MRC. Afgelopen vakantie hebben we bij Waltons of Altrichem overigens nog een leuk setje ketelwagens gekocht van een exclusieve uitgave. Maar het is veelal van hetzelfde voor een hogere prijs.In York is het natuurlijk wel altijd leuk om naar Monk Bar Models te gaan. En als je in de gelegenheid bent, dan is de winkel op station Haworth van de Keighley & Worth Valley Railway ook aan te raden. Ook voor het assortiment boeken die zij hebben.Groeten,Werner
En als je in de gelegenheid bent, dan is de winkel op station Haworth van de Keighley & Worth Valley Railway ook aan te raden.
Wissels die opengereden worden komt vaker voor toch? Bij de HSB zijn ze geel gemarkeerd.Verstuurd vanaf mijn S57 met Tapatalk
Hierbij mijn review:Beide even lelijk Werner