Een idee: misschien moeten we dan toch maar overstappen op de SNCF?Beginnen we dan een "poubelle" voor Frans spoor en Franse modelspoorprojecten"?
Dan ga ik toch voor de Q1. Waarom? Nou, hij is gewoon niet af naar mijn idee. De treeplanken langs de boiler ontbreken en daarmee mist de loc definitie. Daarnaast vind ik de getrapte rechte boiler precies niks.
de Electric 2-Co-2 Class EE1 Locomotive No. 13 uit 1920, een prototype waarvan ze niet aangedurfd hebben er meer van te maken Ik hoef na uitleg over de Radial toch niet opnieuw uit te leggen waarom ik deze lelijk vind?Rob
@Leen, is dat zo voldoende onderbouwd waarom ik hem lelijk vind?
Ik hoef na uitleg over de Radial toch niet opnieuw uit te leggen waarom ik deze lelijk vind?
https://en.wikipedia.org/wiki/SECR_K_and_SR_K1_classes#/media/File:SECR_K_class_prototype_790.jpgDat heeft vooral met de verhoudingen tussen de watertanks en de cabine.. Daar klopt iets niet... Toen die lok waren verbouwd tot loks met losse tender (N-Class) kloppen de verhoudingen wel en is de lok ineens erg mooi geworden....
Ik heb er twee gekocht, waarvan één in SR, en wil er best een keer een meenemen naar de BMB.Ik weet zeker dat jullie er dan allemaal ook twee willen.