Iemand uit het bestuur van BNLS
Tipje van de Iceberg geld in vertrouwen in beheer geven.....zelfs banken blijken niet altijd te vertrouwen en die instellingen zijn er voor bedoeld.
Een andere oplossing die ik heb bedacht geeft geen betonnen zekerheid maar berust op vertrouwen. Die oplossing is een soort "raad van toezicht". Twee of meer algemeen aanvaarde betrouwbare personen die toezicht houden op de financiele wandel van de aanbieder. In het geval van de SS700/NS3700 gingen mijn gedachten uit aan ((ik heb ze hiervoor nog niet benaderd en ze weten dus ook van niks!!!) iemand uit het bestuur van BNLS en 1 van de heren Artitec. Mijn vraag is: geeft zo'n constructie voldoende vertrouwen om gebruikt te maken van een spaarmogelijkheid. Zo niet - wat heel goed zou kunnen - heeft iemand dan een andere mogelijke oplossing voor dit toch wezenlijke onderdeel van een spaarmogelijkheid.B.v.d. voor het meedenkenTed
€500,00 voor zo'n metalen supermodel is veel geld, maar m.i. zeker niet te duur. Hopelijk zijn de rijeigenschappen in overeenstemming met de prijs
..............Maar bedragen onder 250.000 geloof ik zijn wel verzekerd en krijg je door het garantiefonds terug............