als je begrijpt wat ik bedoel.
Keuze's maken, daar draait het in het leven voortdurend om. En die maak je uiteraard zelf.
Dat is ook niet de bedoeling van de discussie in dit draadje. Jij hebt geen problemen met lenen maar dat betekent nog niet dat ik me door jou laat voorschrijven dat ik voor deze hobby wel moet gaan lenen, als je begrijpt wat ik bedoel.
En trouwens, ik laat me al helemaal de wet niet voorschrijven over wat ik met mijn (toekomstige) geld moet doen en hoe ik het moet besteden!
Dat is ook niet de bedoeling van de discussie in dit draadje. Jij hebt geen problemen met lenen maar dat betekent nog niet dat ik me door jou laat voorschrijven dat ik voor deze hobby wel moet gaan lenen, als je begrijpt wat ik bedoel.Keuze's maken, daar draait het in het leven voortdurend om. En die maak je uiteraard zelf.
Dat wordt door hem ook niet beweerd/voorgeschreven. Diverse mensen in dit topic zijn mordicus tegen het lenen van geld, en raden anderen ook (zeer sterk) af dit te doen. Dit stuit hem tegen de borst en daar reageert hij op. Nergens stelt hij dat een ander moet gaan lenen maar geeft hij aan dat hij daar wel het nut van kan inzien.
@JPJe begrijpt hem dus duidelijk niet....
Anyway, genoeg gezeverd over dit onderwerp, best een leuk locje hè? Kan niet wachten tot ik niet op vakantie ga maar de hele tijd naar mijn vitrine zit te staren waar hij in staat te glimmen (olie op het vuur, onverantwoordelijk, geld over de balk gooien, niet op vakantie gaan, broodnodige rust in een mooi oord omruilen voor wereldse goederen, gevolg = stress, ziektewet, bijstand, afgeschreven... En dat allemaal door deze uitgave... Dat wordt nog wat )
Eigenlijk doe ik dus prive datgene wat hier voorgesteld wordtJohan
En nu maar hopen dat de uitlevering wat vertraagd wordt. Immers het spreekwoord zegt: het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Ik was eigenlijk vooral pissig op iemand die zei dat je niet spoort als je gaat sparen/afbetalen als je zo'n ding wil kopen.
Jij draait vervolgens deze uitspraak om en stelt dat hij jou voorschrijft dat je wel geld moet gaan lenen.