..... Dat de info welke hij denkt te zien, geen Real-Time informatie is.
De booster sluit ik aan met 6 polige stekker op IB.
Tja, ik gebruik het een en ander door elkaar.Het heeft zonder storing altijd goed gewerkt wanneer de hele baan alleen aangesloten was op de IB.Sinds ik vorige week boosters heb geplaatst gaat het mis.Ik gebruik S88 met bezetmelder die op Huibs Maaskant site staat.daar achter 2x BMD16_SDen daar weer achter 2x S88 met LB100 kloon simpele versie.mvg, Sander
Sander, Wim zal wel gelijk hebben dat je een massa probleem hebt.Je schrijft dat je ook deze schakeling gebruikt.http://www.floodland.nl/trein/info/2-rail.pdfDe massa aansluiting op de S88 mag je voor het reedcontact gebruiken.Voor het gebruik van de massa aansluiting op een S88 is al vaak gewaarschuwd, met name door Wim. Je kunt hem dus beter niet op de stroomdetectie schakeling aansluiten, zoals in de tekening staat aangegeven. Het kan zijn dat het met alleen de IB net wel werkt en nu met de aangesloten boosters net niet meer.Groeten Jan.
De verbinding van de aarde aansluiting naar de common-ground, is dus absoluut iets waarbij je in grote problemen komt.
En wat is trouwens het principiële verschil tussen aarde en common ground?