En helaas moest de Zambozi van stal gehaald worden (voor wie het niet snapt: om berichten te vegen). Vanaf nu graag weer over de Plan V van Roco.- Peter
Het is nog altijd een Zamboni.
Ik ben erg blij met mijn Plan V 431 wisselstroom zonder sound. Prachtig ding! Twee dingen zijn wel wat merkwaardig. Ik las elders in dit draadje dat de Plan V de stopsecties negeert. Dat is op mijn Märklin-baan ook het geval, maar alléén als de ABDk voorop rijdt. Als de Bk voorop rijdt, stopt de trein keurig voor elk rood sein. Daarnaast: als ik de trein op maximale snelheid laat rijden, gaan de front- en sluitseinen een geheel eigen leven leiden. Afwisselend geel en rood, alle seinbeelden worden getoond alsof de 431 een kermisattractie is. Als ik de snelheid beperk tot 80% van wat maximaal mogelijk is, gaat het vooralsnog goed. Groeten,Arjen
zur Pendelschaltung habe ich folgende Information: Mit dem Schiebeschalter werden die Radkontakte geschaltet, dies funktioniert analog und digital. Wenn AUS bei Vorwärtsfahrt - Spannung von Radkontakt Motorwagen Wenn AUS bei Rückwärtsfahrt - Spannung von Radkontakt Steuerwagen Wenn EIN bei Vorwärtsfahrt - Spannung von Radkontakt Motorwagen Wenn EIN bei Rückwärtsfahrt - Spannung von Radkontakt Motor- und Steuerwagen Diese Lösung wurde wegen des Befahrens von Signalabschnitten getroffen. Bron: RocoIk hoop dat iedereen hiermee een beetje uit de voeten kan.__
Je schrijft: Wenn EIN bei Vorwärtsfahrt - Spannung von Radkontakt Motorwagen Moet dit niet zijn: Spannung von Radkontakt Motor- und SteuerwagenGroetWim