Ik zie die naad duidelijk zitten.Roco....
Die 2 hoort daar inderdaad. In de bagage-afdeling hadden deze treinstellen ook een tweezitsbankje. Daarnaast waren en klapstoelen op het balkon aanwezig. In de jaren ‘70 / ‘80 was de 1e klas blokjes lijn doorgetrokken tot en met dit balkon. Maar dat balkon was niet specifiek alleen voor 1e klas reizigers. Dit werd daardoor dus aangepast. De blokjes lijn werd ingekort en ter verduidelijking werd de 2 aan de bagage-zijde van dit balkon aangebracht.Jeroen
Ja in april schreef je dat ook al Arnold.
De oude vleesman dan maar?
Ik heb een vraagje voor wat betreft de decoders in de plan V. Ik heb een functie decoder van Roco/ Zimo (MX630P16, artikel10895) en een Esu lokpilot 5.0 decoder erin geplaatst. Welke cv’s moet ik aanpassen (op de Esu decoder/ beiden decoders) zodat beiden met elkaar kunnen communiceren? CV1 heb ik al aangepast, dus beiden hebben hetzelfde decoder adres. Maar verder dan dat ben niet gekomen! Alvast bedankt voor de info.
Welke cv’s moet ik aanpassen (op de Esu decoder/ beiden decoders) zodat beiden met elkaar kunnen communiceren? CV1 heb ik al aangepast, dus beiden hebben hetzelfde decoder adres. Maar verder dan dat ben niet gekomen! Alvast bedankt voor de info.