remwerk tender maken: dwarsverbindingen remblokken en remstangentenderdeurtjes aan de lok solderen. Hoewel dit aan de tender moet, doe ik het toch maar aan de lok, anders weer die lelijke sleuven wegwerkenspuileiding ketelspuien makensteuntje watertoevoer Knorr pomp op voetplaatdubbele handrailhouders vervangenrookkastdeur grendel weer erop zettenfrontlantaarns voorbereiden op verlichting cf idee Robbert-Janstroomafname tenderwielen, drijfwielen en bogie voorbereiden; ik maak rechts overal stroomafname en het chassis, zowel lok als tender hangt aan de linkerrailluidsprekers bestellenzandleidingen vastzetten en onder chassis makenverbeterde asla makensmeerpersverdeler opnieuw maken die door het tapijtmonster is verslondengaatjes boren in de overkapping van de cylinders voor smeerleidingenhouten vloer in machinistenhuisen alle dingen die ik nu nog vergeet
het is trouwens verleidelijk om straks ook een geel LEDje achter de opening van de vuurmond te zetten.
Tenslotte de hangbeugel in het midden voor de bescherming tegen electrocutie met de lange haak veranderd. Paul vond de beugel niet mooi en ik ook niet evenals de loop van de hangbeugel met de knik. Het deed me twijfelen of deze beugel zo ver uit het huis moet hangen, maar een foto van de 2109 en ook van de 2103 hebben me overtuigd dat die echt zover uitsteekt. Maar niet met deze beugel:Eerst de beugel recht gebogen, daarna opnieuw onder het dak gesoldeerd en de hangbeugel stomp eraan gesoldeerd: