Enigste 3 kritiek punten vind ik de bagagerekken die zijn gewoon te smal en de trap naar de onderste coupé is te smal voor bagage.
Naar mijn inziens had de trap iets breder gekunt en de deur vervangen voor een shuifdeur (als in de ICM)
Enigste 3 kritiek punten vind ik de bagagerekken die zijn gewoon te smal
Het is al vaker gezgd: voor grote koffers is er ruimte tussen de stoelen. Dat veel mensen dat niet in de gaten hebben is vers twee.
Mijn top 3 is dus als volgt:1. koplopers, liefst onverbouwd.2. DD-AR ex-eerste klas banken.3. ICRm.Op plaats 4 zou Plan V/T komen. Die zijn comfortabeler dan de SLT en SGMm.Mvgr Jan Wiebrand
Iets eerder is al aangegeven dat het vergelijken van verschillende materieelsoorten altijd onvoordelig uitpakt voor één van de categorieën.Ik vind het erg goedkoop om enkeldeks materieel of eerste klasse materieel te vergelijken met tweede klasse dubbeldeks materieel.
Ik vind het erg goedkoop om enkeldeks materieel of eerste klasse materieel te vergelijken met tweede klasse dubbeldeks materieel. Ik kan ook wel zeggen dat mijn Espace comfortabeler is dan de gemiddelde trein, maar dan heb ik opnieuw een slechte vergelijking. Ook als ik roep dat-ie op de Thalys lijkt.