30 augustus 2023, St. Pölten Hbf.Nightjet 490 is met 20 minuten vertraging (gut, wat verrassend) binnengelopen vanuit Wenen, onderweg naar Amsterdam Centraal en Hamburg, met NS-Vectron 193.263 voor de koud meelopende 193.733
Grappig… de OBB bestaat een eeuw en heeft een nog groter logo dan de NS op de zijkant…
30 augustus 2023, St. Pölten Hbf.Nightjet 490 is met 20 minuten vertraging (gut, wat verrassend) binnengelopen vanuit Wenen, onderweg naar Amsterdam Centraal en Hamburg, met NS-Vectron 193.263 voor de koud meelopende 193.733MfG, Twinkie
neem aan dat dit in de ochtend was? Mijn maatje heeft dezelfde combo in Amsterdam vastgelegd was dus niet waar. hij had hem op de foto om 19.45 in Wenen (helaas niet zo'n geweldige foto). Maar hij had aan de machiniste gevraagd hoe of wat en deze gaf aan dat dit een primeur was. Of dit nu betekend dat ze dit dan voortaan zo gaan doen?
Nee, gewoon 1 keer: Vanaf Wenen naar Amsterdam Onderweg hoeven ze nergens kop te maken...MfG., Twinkie
Het was inderdaad de Nightjet vanuit Wenen, als ik die naar Wenen om half negen 's avonds nog kan vastleggen is-ie wel heel erg vertraagd Ik snap alleen niet helemaal wat de primeur zou moeten zijn, er rijden al regelmatig NS-Vectrons tot in Wenen, volgens mij al sinds april van dit jaar. Misschien was het een primeur voor de machinist? Of was het een primeur dat-ie een dooie Vectron mee moest slepen?MfG., Twinkie