Bij deze vind ik het nog niet zo'n raar gezicht. Een 50-er kwam je vroeger met wat donderbussen erachter ook wel tegen op de Duitse nevenlijnen. De 41-er met deze rijtuigen en blokkendozen op een nevenlijn vind ik raar. Net als een 23-er. De VSM heeft een raar beleid op dit vlak. Juist de loks die geschikt zijn (64-er en de Poolse TKp) zie je niet meer rijden. De 80-er is wat minder geschikt, die rijdt op maximum op de lijn, maar past wel beter in het beeld dan die grote jongens. Maar goed, ieder museum heeft zijn eigen beleid, en daar hoef ik het niet mee eens te zijn
Mooie foto's Wel blijf ik dit soort Oostenrijkse Donderbussen maar zielige 'karretjes' vinden in combinatie met zo'n supperloc.
Heeft iemand een idee of die blauwe ooit is uitgebracht in H0? Een trein met mijn eigen naam erop lijkt me wel leuk om te hebben
Een blauwe Volkerrail V100 is er niet in model. Wel heeft Kleinspoor kappen gemaakt zodat je er zelf eentje kunt ombouwen.In N heeft Fleischmann wel iets uitgebracht maar die is dacht niet helemaal kloppend.Koen
In principe rijden er geen goederentreinen meer naar Leeuwarden . Natuurlijk kan het zijn dat het een onderhoudstrein is . Kan ook een trein zijn met bouwmaterialen . Blijft een vraag wanneer ? Zoals nu voor de Werpsterhoek . Dat begint op 26 augustus met de (om)bouw .