Helaas lijkt die foto niet scherp te zijn Wel een fraai treintje
Ook op Koningsdag waren tal van hobbyisten op pad in het Oosten van het land. Zo werd alleen bij Zenderen de LTE 193 729 met de Chengdu-Shuttle al door meerdere fotografen vastgelegd. Mijn 10-jarige zoon Tijs gaf er een wat andere draai aan:chengdu shuttle met fotografen, 193 729, 27 april 2021 by Tijs Donker, on Flickr
DE 186 533-6 in Coevorden , vraag me trouwens af hoe de machinist aan de andere kant van het kanaal is gekomen want aan beide zijden van het spoor ligt een kanaal. want de trein stond daar stil en de brug was open, waarschijnlijk is de trein al eerder aangekomen dit weekend.
Gekke vraag eigenlijk over de NL Vectrons met de Nightjet : rijden die jongens/dames met dezelfde lok helemaal door tot in Oostenrijk ?Of is er een lokwissel in Duitsland/Oostenrijk ? Zou me enerzijds verbazen omdat het toch meerspannings vectrons zijn.Ik meen te herrineren dat de Belgische Nightjet wel een lokwissel doet aangezien die in Belgie met HLE18/19 loks rijdt, wat wel een soort voorouder is van de Vectron, maar niet meerspanning.