Als het goed is is het treinstel afgelopen nacht met zeer beperkte snelheid ( stapvoets door wissels ) afgevoerd naar Eindhoven voor herstel.
Dat is een aardige reis, van Dordrecht naar Eindhoven met max. 40 en bij ieder wissel 5 of 10 km/uur.Misschien was Leidschendam dichterbij? Groeten,Christoph
Het licht er natuurlijk helemaal aan wat voor lorrie's je hebt en wat die aan kunnen! De Vectron's voor Finland zijn ook op vervoerd. Dat vast wat sneller gegaan dan 40km/h...
Nu zijn dat ook wel iets steviger gebouwde rolbokken dan deze asbreuklorries:http://blog.luebecker-hafenforum.de/projektverladung-am-seelandkai/
Mooie plaatjes van die Finse Vectrons! @Thom; Ik weet niet hoe het met de verbouwing is van Leidschendam. Maar hebben ze daar momenteel wel de faciliteiten om zo'n draaistel te wisselen? IRM is zijn loopbaan daar begonnen dus er zit best wel wat kennis daar van het spul. Ik vind dat men best wel wat risico heeft gelopen om helemaal naar Eindhoven te gaan met dit transport terwijl je in Dordt zelf al makkelijk onder de draad vandaan kan komen en met behulp van een kraan ff de bak kon hijsen en draaistel kon wisselen...