Met alle respect, maar wordt het niet eens tijd (en dan niet in dit draadje) de regels voor het plaatsen van foto's eens onder de loep te nemen? Ik doel hier geenszins op de kwaliteit (want soms kun je niet anders als je wat bijzonders ziet) als wel de trant:"Ik weet niet wat het is en zet er ook niet bij wanneer en waar" Kan dat nou niet anders? (om met Bennie J te spreken)
Met alle respect, maar wordt het niet eens tijd (en dan niet in dit draadje) de regels voor het plaatsen van foto's eens onder de loep te nemen?
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Ik zou er wel wat voor voelen om de Nederlandse foto's te scheiden van de buitenlandse. Ik, en ik denk dat er meer zijn, hebben een grotere tot alleen maar interesse in Nederlandse foto's en er komen nogal eens hele reeksen voorbij van treinen in het buitenland. Door die content te scheiden kunnen we beter voldoen aan behoefte van bepaalde doelgroepen op het forum.
Ik moest toch lachen Daarentegen vind ik dat je wel een puntje hebt. De foto boven je bericht was niet van dermate kwaliteit (zowel de kwaliteit, maar vooral de inhoud) dat het de moeite was deze hier te plaatsen. Het zou dus fijn zijn als iedereen een foto plaatst waar de content goed in beeld is. Lastig is alleen dat dat nogal subjectief is. Dat kennis van een typenummer ontbreekt, vind ik niet erg. Iedereen moet het leren. Ik zou er wel wat voor voelen om de Nederlandse foto's te scheiden van de buitenlandse. Ik, en ik denk dat er meer zijn, hebben een grotere tot alleen maar interesse in Nederlandse foto's en er komen nogal eens hele reeksen voorbij van treinen in het buitenland. Door die content te scheiden kunnen we beter voldoen aan behoefte van bepaalde doelgroepen op het forum.