Wat ik verder nooit begrepen heb is het vervoer van Coils. o.a. in Duitsland bij Haeger & Schmidt en uiteraard bij de Hoogovens/Corus heb je van die speciale logistieke hallen waarin het zeeschip kan varen en onder alle weersomstandigheden kan laden. Die Coils mochten niet met water in aanraking komen dit i v m condens vorming. Dacht dat dit o.a. voor de Volvo auto industrie was in Zweden. Terwijl je foto' ziet op het spoor dat de coils gewoon in de open lucht worden vervoerd?? Misschien een ander soort kwaliteit?? Wim
Hoe lang blijft dat ijzer vloeibaar? Zou toch jammer zijn als ze de hele zooi met transportwagen en al weer de oven in konden schuiven...
Maar wat wel een vraag is aan de experts in deze is: Zo'n torpedo wagen zal je nooit 100% leeg krijgen en restanten achter blijven. Na een bepaalde tijd zal deze nog een keer goed schoongemaakt moeten worden en hoe wordt dat gedaan
"I like spray" (maar dan op de goede manier zoals bij de V-tjes )
over 2 maanden