Ad heeft toch gelijk geloof ik. Ik kon me herinneren dat een andere spotter zei dat het een ertstrein was, maar dit was een andere trein die iets later binnen kwam rijden (dat was ook een dubbeltractie, dus dat lijkt me logischer). Ik zal het aanpassen .
Dank, weer wat geleerd :-) Lees ik het goed en verklapt flickr het gebruik van photoshop? Zoja, wat is er gedaan?GroetHuibert
Waarschijnlijk nog wel meer, want bij ten minste een foto ben ik iets storends "kwijt" Wat dat betreft was de fotografie voor de digitale tijd een stuk leuker....
Leuk al deze reacties maar toch nog de volgende vraag:Heeft er iemand foto's van 'n lege ertstrein met 1 lok ervoor?Mvg Ad
De NIAG 9 passeert op vrijdag 26 juli 2013 het voormalig station Lintorf met een zestal graanwagens richting Duisburg.
Niet perse rijden lege erts treinen met dubbeltractie, vaak genoeg dat lege kolen of erts treinen bestaande uit Falns'n met een enkele loc worden gereden. En alle kolen/erts/cokes-treinen uit duitsland zijn leeg.
De dappere heren van Rheincargo rijden zelfs volle kolentreinen met één loc
Is dat voor een machinist echt werken of is een DT echt luxe?
Rheincargo rijdt met Class 66, daar is weinig luxe in te vinden. Met 40 volle kolenwagens wel een hoop geluid...