Was maar op een beperkt aantal stations mogelijk (idem voor buitenlandse pinpassen).We waren onlangs (half Juli) in Middelburg en daar was het toen nog niet mogelijk.
Hopelijk werkt die app dan ook op de bus. Of zal dan iedere vervoerder hun eigen app ontwikkelen? Groeten Martijn.
Hopelijk werkt die app dan ook op de bus.
Na een korte preek van de chauffeur mochten we vanmorgen gewoon instappen op de bus die ons naar het station zou brengen. Gelukkig begon geen van de mensen achter ons stennis te schoppen, omdat ze nu ook gratis wilden reizen.
Dat zal ik bij een toerist ook niet doen hier in Nederland, tenzij ik echt het idee krijg dat hij of zij de boel probeert te flessen.Maar bij mensen die gewoon een kaartje willen kopen daar hun chipkaart leeg is of vergeten is, geld neerleggen en te horen krijgen dat ze zo mogen gaan zitten, tja, dan knapt er bij mij wel eens iets. Het was in het strippenkaarttijdperk stomweg ondenkbaar dat je de bus binnenkwam zonder te betalen en nu er een nieuw betaalsysteem is zou ik dat ineens doodnormaal moeten vinden.