Natuurlijk wel, het zijn kwalificaties van het kwaliteitsniveau van de ............................................de "echte" kleur op een 1:87 model donkerder wordt ervaren dan op het 1:1 voorbeeld).
Ik wil eigenlijk wel eens een foto zien... er zijn er genoeg verkocht lees ik
P.s. volgens mij weten heel veel mensen zich geen raad met hun (vrije) tijd meer, zodra fabrikanten foutloze modellen gaan produceren
Waarschijnlijk internetten best veel mensen onder werktijd of zijn er hier zoveel werklozen aan te treffen?
Mispoes : Illya heeft gelijk, maar haalt precies punten aan die ik al had aangehaald en dus gelijk had gegeven en verder geeft hij aan net als jijzelf dat als we in gesprek met elkaar zijn het dus inorde is om termen als lulkoek aan te halen. Daar ben ik het dus niet mee eens.Illya leest daar doodleuk overheen en begint alleen maar te vertellen dat hij vind dat hij dat wel mag.
Gelukkig moet je de set niet te kopen bij een bezoek aan de modelspoorwinkelier.... Je kan ook gewoon zeggen; "ik koop hem niet want er mankeert mij te veel aan". Is een stuk korter en begrijpelijker