Het is hoe je het bekijkt.Met de binnenverlichting zijn ze dat zeker waard.Maar het punt is dat als je eenmaal een complete stam met binnenverlichting hebt.dat je eigenlijk verplicht bent om al het andere materieel ook uit te rusten met binnenverlichting, je hebt dan in feite gee andere keus.Jos.
Die 16/17/1800 van LS Models duurt toch nog wel even, is het niet logischer als Artitec zelf die loc uitbrengt, als ze ook nog DD-AR rijtuigen uitbrengen kan je een leuke serie maken lijkt me zo (of doen ze alleen rijtuigen/goederenwagons en huisjes). Maar tot er ooit een topmodel van die serie is, welke 16/1800 is het meest conform de werkelijkheid om er tot die tijd voor te zetten? De nieuwe 16/1800 van Roco klopt op de plaats van het nummer na? (de oudere (=goedkopere ) Railion heeft alleen een te laag rooster en de 1823 ook nog een te lichte kleur van het dak toch.
Waarom is het logischer als Artitec zelf met een 1600 uitkomt?Als de LS Models op het zelfde niveau zit als de benelux 11.8 dan wordt dat smullen.Waarom een "foute" Roco voor een perfecte DDM? Jaartje wachten op de LS is toch niet zo'n ramp...
Maar in feite is het nooit goed.Had Artitec het zonder verlichting gedaan, was de vraag opgedoken, waarom zit er geen verlichting in, nu moet ik ze allemaal weer open maken....Geef mij ze maar compleet, hoef ik zelf niet meer te rommelen.
wat Jos zegt is dat hij liever heeft gehad dat er een optie was voor DDM rijtuigen zonder ingebouwde binnenverlichting, waardoor deze goedkoper zouden kunnen zijn.uiteraard kan je de verlichting uitzetten, maar dan betaal je voor iets wat je niet gebruikt, wat dus zonde is...
Maar in feite is het nooit goed.Had Artitec het zonder verlichting gedaan, was de vraag opgedoken, waarom zit er geen verlichting in, nu moet ik ze allemaal weer open maken....