Ik heb een enkele foto gezien met 5 rijtuigen, maar inderdaad, ik zal eens kijken hoe dit uitpakt en indien noodzakelijk gaan er 3 in de verkoop Gr. Remco.
Die serie 15 van LS-models is trouwens ook een super model, net als de 1100 Benelux, maar is onder de Beneluxspoorders minder bekend denk ik.mvg,Ivo
Nu heb ik een vraagje over die generatorwagen: heeft deze op dce dienst naar Amsterdam meegelopen? Op de meeste foto`s die ik heb gezien ( met elok tractie ), zie ik wel de inox wagens maar niet de generatorwagen. Liep deze alleen mee tijdens dieseltractie?
Bedankt voor je aanvullingen Ivo, zitten mooie foto's tussen Kan niet wachten tot alles binnen is hier Ps. Voor de lezers, het is opgelost hoor Ik heb alleen nu de 12031 van LSM In blauw-gele striping.Ik heb nog wel 1 vraagje:Is de INOX TEE 'Brabant' wel eens volledig 7 delig in NL geweest ? of is dat nooit gebeurd ? Ik vind het namelijk wel gaaf zo'n 7 delige stam Gr. Remco.
In Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal hebben de afgelopen jaren een aantal artikelen gestaan over de Mistral 69, PBA en reeks 15, waar verschillende foto's bij staan. Ik kan die zo gauw niet vinden, maar daar zou wel wat te vinden moeten zijn.Op de afscheidsrit op 1-6-1996 reed de trein in elk geval met 7 bakken.mvg,Ivo