Karst, voor de strips in messing, nieuwzilver en fosforbrons ga naar de website van Bavaria Modellbahnen, klik door naar ätzteile Sortiment en zoek onder Blechstreifen en verbaas je over de keuze. De kosten vallen ook wel mee.
Volgens tekening zouden die platen moeten zitten (als je tegen de zijkant van het rijtuig kijkt) boven het rechter draaistel, iets rechts van de linker as. Misschien helpt dat bij het zoeken Ben trouwens wel benieuwd, want de tekening maakte geen onderscheid tussen Beijnes en de anderen. Kennelijk hield niet iedereen zich aan die plek.....GG
Je model ziet er wel heel mooi uit, ik durf bijna niet meer aan de mijne te beginnen
Naar aanleiding van dit verhaal, heb ik op dordmund ook een kruistafel aangeschaft. eens kijken of dit voor mij werkt.
@Dennis,Beviel de scheepsketting niet?Natuurlijk wel, maar ja zit je naar strips te zoeken en messing onderdelen en vliegt er ineens een ketting over het beeldscherm. Dus als proef maar een stukje meebesteld.Kijk zelf maar:Linksboven zie je de Aeronaut 0,3mm ankerketting en rechtsonder de chemisch gezwartte versie van Bavaria.mvg,Ivo