Mag ik nou in dit draadje ook al niet meer rooken....
Mag ik nou in dit draadje ook al niet meer rooken.... Groet Jaap
Heel mooi en dan zonder zwart kader en misschien iets meer spatie tussen de T en de R. Het witte vlak meet 2,5 bij 0,5 mm. Heel klein dus.
Zoals je al aangeeft is op meerdere foto's een seinschijf met handgreep zichtbaar, hij lijkt een enkele kleur te hebben. De seinschijven die in het seinregelement staan zijn alle schijven met een witte rand. Zou het misschien een rood/witte schijf zijn, die aan een kant een zwarte zijde heeft. Dan zou dit de staartschijf kunnen zijn, die bij het niet gebruiken van deze schijf gedraaid word. De sluitborden daarintegen zijn wel steeds verwijderd...
Dan kun je vast wel een vraag terugfluisteren: de installatie lijkt tussen 1924 en 1937 wel wezenlijk te zijn veranderd / aangepast. Anders gezegd welke installatie wordt omschreven? Andere vraag: hoe kunnen we dat handboek inzien? mvg,Ivo
De ruimte tussen de letters is ook te groot. Deze hoort 1/3 deel van een letter te zijn. Ook de hoogte is ook in verhouding, en wel 3 tot 5. Dus een letter van 30mm breed is 50mm hoog en heeft een tussenuimte van 10mm.Bij gebruik van diverse maten geld 1/3 van de afstand van de volgende letter. (is even uit mijn hoofd, maar is wel terug te vinden op divers mat bij musea danwel oude foto's.)mvg,Robin