Hier zitten overigens nog foute buffers op. Dat moeten korfbuffers zijn. Roco heeft blokkendozen met gewone en met korfbuffers geleverd. Dat laatste is eigenlijk vreemd, want ik denk niet dat er in de jaren '50 nog blokkendozen rondreden met korfbuffers en volgens mij zijn alle recent door Roco uitgebrachte blokkendozen met revisiedatum in de jaren '50. Dus ik moet in mijn collectie nog zoeken en een en ander omwisselen.
Nu nog op zoek naar niet rooken bordjes die klein genoeg zijn. Roco heeft ze in de juiste grootte onder de ramen gezet, maar de indeling is nogal veranderd met de oorspronkelijke versie. Ik heb niet roken bordjes van Philotrain, maar die zijn veel te groot. Dat geldt ook voor de bordjes van Kleinspoor. Alleen de bordjes van MK voor de plan E zijn bruikbaar, alleen staat daar op Verboden te rooken. Als ik nu verboden eraf knip staat er te ipv niet, maar het oogt denk ik het beste. Of iemand zo gek zien te krijgen dat er ongeveer 50 niet rooken bordjes worden geprint in de juiste afmeting