Fred, even verder lezen in dat stukje van Prorail. De wisselverwarming wordt automatisch geschakeld door een sensorstation dat de temperatuur en de vochtigheid meet.Wat er onderaan staat verontrust me wel: "uit kostenoverwegingen wordt geen wisselverwarming toegepast die 100% betrouwbaar is."Het is maar waar je de prioriteit legt. Nu wordt die prijs tigvoudig betaald door duizenden reizigers die urenlang kleumend op een station rondhangen.
Hihi, Ik woon naast de eindhalte van de sneltramWat ik vandaag zie, gaat zelfs mijn logica te boven.Er staan groepen mensen al een tijd te wachten, ze hoeven alleen nog een grote wortel op hun toet. zolang staan ze al te wachtenNu komen er opeens, na een paar uur geen trams, wel 2 aanrijden, BUITEN DIENST op het raampie, dueren blijven dicht, en na een half uur rijden ze weer weg zonder passagiers.... schiet mij maar lek, of zijn ze aan het roest rijden ??
Weet iemand , hoe je dat moet voorstellen , 90 % betrouwbaarheid?Ik heb geen idee, is hij dan uit in 10 % van de tijd?
Ik kan me voorstellen ,dat je niet al die wissels nodig hebt ,maar toch...