Nou wat meer discussie en pogingen had toch wel leuk geweest en dan had ik ook makkelijker kunnen sturen.
Ik denk dat ik wel weet waar ik het over heb. Crediton is wel degelijk de splitsing, de beide enkelsporige lijnen lopen echter tot Yeoford parallel. Eén van de vele boeiende situaties van het Britse spoorwegnet. Duidelijk een geval van onbekend maakt onbemind.
Ik denk dat ik wel weet waar ik het over heb. Crediton is wel degelijk de splitsing, de beide enkelsporige lijnen lopen echter tot Yeoford parallel. Eén van de vele boeiende situaties van het Britse spoorwegnet. Duidelijk een geval van onbekend maakt onbemind.Persoonlijk vind ik dat er uit dit soort plaatjes véél meer af te leiden is dan een - in mijn ogen - duizend in een dozijn locatie in Duitsland waar, nogmaals in mijn ogen, alles qua infra er hetzelfde uitziet. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Neuss Hbf is inderdaad goed. Was dus inderdaad een makkelijke.
Seinhuizen worden in het VK neem ik aan evenmin meer gebruikt als hier.
Euhm.... dan wordt het toch eens tijd dat je eens die kant op gaat
Het land is goed maar het ligt meer naar het zuiden.