nee dat kan niet, want dan geven ze toe dat ze ingebreke zijn en moeten ze een deel restitueren (namelijk het verschil tussen bezorgen bij punt en bezorgen aan huis).
In gebreke zijn, beetje zware kwalificatie natuurlijk. Heb je trouwens liever dat de pakketten op het distributiecentrum blijven liggen bij personeelsgebrek of uitval? Dan is het huis te klein....
Zelfde ervaring. En klachten ? Kunnen ze toch niet lezen ( maar wel wat er op hun rekening wordt bijgeschreven)
Vorige week, bestelling gedaan door de vrouw bij Bol. Kadootje voor een van de kleinkids. PostNL, wordt vanwege de drukte zondag bezorgd. Dus niet de vaste PostNL bezorger. Kijken zondag in de app, is bezorgd.... Huh? Niet hier. Komt er een half uurtje later iemand aan de deur van een straat verder die het bewuste pakketje aflevert. Hele andere straatnaam, zelfde huisnummer.Conclusie; het niveau van deze gasten wordt er zeker niet beter op.... Kan er wel een klacht over indienen maar heeft denk ik vrij weinig zin