Bewdley?
HĂ©, jij was er zelf zo zeker van!
Laat er eerst maar geraden worden, anders kan ik net zo goed de oplossing geven. Dat levert mij geen Krediet op
Jammer dat ik dat soort drastische hints (namelijk het gewoon letterlijk noemen van de naam) moest doen omdat er amper wat geraden/gegokt werd, maar deze kwam anders gewoon niet van de grond.
Als ik een beetje mopper ligt dat puur aan het feit dat ik altijd Ăłf ene plaatje lijk te kiezen dat in 5 minuten geraden wordt, of waarbij ik het antwoord er bijna bij moet zetten
Nou wat meer discussie en pogingen had toch wel leuk geweest en dan had ik ook makkelijker kunnen sturen. Ik heb ook de indruk, al kom ik hier dus de laatste tijd niet zo vaak meer, dat er gewoonlijk veel korter op gezeten wordt. Langste ooit of niet, ik heb de naam bijna letterlijk weg moeten geven, en dat is toch eigenlijk niet leuk. Het gaf mij, terecht of onterecht, de indruk dat vrijwel niemand eigenlijk serieus aan het zoeken was, gezien de vele uren tussen de pogingen. Als gezegd kan ik me vergissen. Als ik een beetje mopper ligt dat puur aan het feit dat ik altijd Ăłf ene plaatje lijk te kiezen dat in 5 minuten geraden wordt, of waarbij ik het antwoord er bijna bij moet zetten