Dus daar ben je geweest?
Ah, zitten we weer in een periode dat modeltreintjes serieus genomen moeten worden en de topics vooral humorloos dienen te blijven? Ik haak even af...
met overreageren bedoelde ik primair de reactie van Wesley (c.q. diens woordkeuze) na de uitleg van Mark.
Ja, en dat hoort dan weer bij Wesley, even doorheen kijken.
Bart gaat maar eens naar buiten en in de zon plaatjes maken van echte treinen, in de hoop dat de gemoederen vanavond weer afgekoeld zijn.......
Laten we ons bezinnen tot vanavond. Na 18.00 gaan we weer lekker verder met raden van de aangeboden plaatjes. Misschien is dan iedereen afgekoeld na een wandelingetje in deze prachtige zonnige dag (hier in Limburg tenminste wel) en doen ook hopelijk alle afvallers weer mee.
Misschien een nieuwe regel: Iemand die niet mee raad mag wel mee lezen maar geen commentaar geven als dat niet tevens vergezeld gaat van een mogelijke raadseloplossing
Jongens, zullen we gewoon overgaan tot de orde van de dag? Er zijn toch veel belangrijkere dingen in het leven dan een paar geveegde berichten?
Of ik al dan niet hetzelfde gedaan zou hebben doet er niet toe en daar gaan we dus ook niet over discussiëren.
Waar ik me wel in kan vinden is de opmerking dat mensen die zelf niet of niet zo actief zijn in dit draadje kennelijk wel snel de meld-moderatorknop weten te vinden. Dat mag natuurlijk, maar ik raad een ieder aan om eerst de sfeer van het meest populaire draadje op de forum goed te proeven voordat je op die knop klikt. We gaan hier wel eens flink off topic, maar de basis blijven natuurlijk de raadplaatjes die een enorme bron van ontspanning en vermaak voor velen vormen. Probeer dat alsjeblieft te respecteren, ook als je niks met het slappen ge-OH tussendoor hebt.
Verder hoop ik dat de hardcore DK-bashers weer gauw terugkeren, want anders wordt mijn leven zo saai!
Maar ik kan me voorstellen dat fervente raders het soms vervelend vinden als ze zien dat er een bericht is toegevoegd aan de draad en dan de link aanklikken in de hoop een nieuwe uitdaging in de vorm van een nieuwe plaat te zien. Als je in plaats daarvan dan (herhaaldelijk) een een-tweetje c.q. onderonsje tussen een beperkte groep deelnemers aantreft, dan kan dat teleurstelling wekken.
Reductionistische argumenten schieten ook niet op, Gert . Dat er belangrijkere dingen in het leven zijn, wil niet zeggen dat men zich over kleinere problemen niet druk mag/kan/zou moeten maken.
Mijn advies: Kijk het gewoon even aan.
Je zult zien dat raadplaatje gewoon verder gaat en dat er hier ook in de toekomst zelden geveegd zal worden.
Ben het met het meeste wel eens Wesley, Maar niet mee doen lost ook niks op
Kom, kom Wesley, een beetje meer vertrouwen!
Over een half jaar doet Wesley weer gewoon mee en tot die tijd heb je minder concurrentie..
De sfeer blijft wel hoor,
En ik mag het niet zeggen maar jullie moeten gewoon niet zo k*****achtig doen en gewoon doorgaan..
Juist als je ermee stopt dan gaat dit draadje dood door de moderators...
Het raden van die plaatjes is namelijk helemaal niet zo bijzonder leuk, het ging vooral om de hele sfeer eromheen. En die is vrij vakkundig om zeep geholpen wat mij betreft.
@Viktor: De moderators maken dit draadje niet dood. Mocht het even op apegapen liggen, dan ben ik er toch om het nieuw leven in te blazen? mvg,Gert