Zo, vandaag met poging drie begonnen voor het station. Afgelopen week een goede Ho tekening gemaakt zodat ik alle afmetingen nu weet, dat scheelt een stuk! Naar aanleiding daarvan besloten de fietsenstalling kleiner te maken dan het origineel om ruimte te winnen.Eerst maar eens de basis uitgemeten en gezaagd, met een stapel plexiglas als resultaat: Na een uurtje plakken ziet het er dan zo uit: En het begint zo waar op station Arnhem te lijken. Het begin is er (weer)!Als ik morgen tijd heb ga ik eerst een mal maken voor de ronde daken. Deze worden van rioolbuis gemaakt maar moeten allemaal hetzelfde gezaagd worden. Dat is nog een flinke klus ben ik bang... Grtz,
Ik zie het topic nu pas, heel erg fraai. Mijn complimenten
Ik reageer eigenlijk veel te weinig, maar volg dit topic met veel interesse. Het Arnhemse sfeertje komt steeds meer naar voren Dat het sporenverloop aan de 'Oosterbeekse kant' niet helemaal klopt volgens het oorspronkelijke sporenplan in die tijd vind ik niet zo'n afbreuk doen aan het geheel. Mijns inziens is het sporenverloop aan de 'Velperpoortse kant' een stuk karakteristieker en dat heb je wel voor elkaar gekregen
Het voordeel is ook dat je aan de Oosterbeekse zijde de Sonsbeek uitgang kan maken inclusief loopbrug, dan zie je die hele Oosterbeekse zijde niet. Overigens, erg spannend was die ook niet.....
Ik ben het met je eens dat de Velperpoortse zijde karakteristieker was. Waarschijnlijk omdat je dat altijd zag liggen vanuit het station. De perrons waren redelijk lang en ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik verder dan de loopbrug ben in- of uitgestapt. Aan die wisselstraat aan de Oosterbeekse zijde heb ik zelf dan ook niet zo’n herinnering.
Ondertussen met wat gefreubel bezig geweest en het eerste trappenhuis is bijna gereed, nog een LED tegen het plafond en nog een paar regenpijpen en dan is het ver klaar:
Op het laatste perron komt een ander type.