De overgebleven sectie is rechtstreeks op de IB aangesloten.
In paragraaf 1.7 van de handleiding van de IB lees ik niet hoe je de IB vertelt dat er een S88-apparaat is aangesloten.
Hallo Jos,Bedankt voor je reactie!In paragraaf 1.7 van de handleiding van de IB lees ik niet hoe je de IB vertelt dat er een S88-apparaat is aangesloten.Hallo Wim, ook bedankt voor je reactie.Ik dacht dat een middensectie van een blok, niet naar je terugmeld decoder moet, maar rechtstreeks naar je IB.Ferry
Ferry,Dat is pure onzin, koploper gaat helemaal nergens vanuit, die kijkt alleen maar wat er binnenkomt. Anders gezegd, in koploper kun je opgeven dat er 31 modules actief zijn, dat wil niet zeggen dat er 31 modules ingelezen worden, koploper krijgt alleen maar XEvents binnen. Het opgeven van het bereik is dus eigenlijk onnodig. Maar dit is histories zo ontstaan.In Loconet Mode kun je dit zelfs op 128 zetten, en hierbij krijg je alleen maar binnen wat de LocoNet module of de S88 zend, en dat is dan per contact i.p.v. per module.De Intellibox staat ingesteld bij default op het inlezen van 8 modules met elk 8 contacten. Dat zijn dus 4 originele s88 (met 16 contacten). Het zal beide dus worst zijn.MvgWim.
Aan een kant van de 5233 zit een ansluiting voor de rode draad. Maar waaro heb ik er dan een voor de rode en nog een voor de bruine? Ik heb er daar 2, terwijl ik toch echt 5233 heb. Nieuwe uitvoering of zo?