Laat staan wat er gebeurt als de economie onverhoopt toch weer mocht aanslaan, wat tot nu toe altijd is gebeurd na een periode van stagnatie.
En aan de Belgische kant een doorsteek maken van Montzen richting de Hammerbrucke is ook nogal lastig.
En omdat te bewijzen; ze organiseren gezamenlijk een sportevenement.
In ieder geval vertroebelt een en ander het zicht op belangrijkere overwegingen om het oude tracé van de IJzeren Rijn vanaf Roermond niet meer in gebruik te nemen. En zoals al gezegd, de Duitsers hebben daar al helemaal geen boodschap aan.
Boor een tunnel vanaf Weert tot waar ie in Duitsland moet komen...Geen gezeur met omwonenden, egeltjes die plat gereden worden op de rails en weet ik wat Oke, kost wat maar dan heb je wat ...
Maar dan heb je nog wel het deel Budel/grens-Weert-Roermond. Daar wonen tienduizenden mensen die te maken krijgen met overlast, om het over het Vlaamse deel maar niet te hebben. Dat punt wordt steeds uit het oog verloren, krijg ik zo het idee. Als we maar treinen kunnen laten rijden (en fotograferen).
@peter spruit.De afsluiting vanwege de wielerwedstrijd zal een reden zijn voor opstoppingen maar helaas was er als ik de Belg goed gevolgd heb ook een groot ongeluk in een van de tunnels.