Even nog, daarna heb ik genoeg sneeuw gezien:Het kan ook de rangeerder zijn die hem naar het perron bracht.
> een klein verzoek, mogelijk heeft iemand foto's van de Leeuwarder shuttel in de jaren 80 a 90.> ik ben opzoek naar de container mogelijkheden, wat stond er regelmatig op!http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,17847.1590.htmlDaar staan een paar plaatjes van leeuwarders.
ben op zoek naar plaatjes van deze situatie, ik meen dat dit benekom is.heerlijk zo,n trein voor je deur...
Ik dacht al, wat komt die vraag me bekend voor. Straks komt zeker ook de vraag om de 1601 "bij aflevering" (maar wel binnen...) opnieuw
Normaliter reageer ik niet op dit soort onzinnige opmerkingen, ik vind het zonde om deze mooie draadjes met dit soort onozele berichtjes te vullen. Als men niet bekomt wat men nodig heeft is er toch niks mis met nog een verzoek?Snap dit bericht van jou niet, hier heeft niemand wat aan toch? of begrijp ik jou verkeerd.Dit gedrag word ik zo moe van op het forum. als je graag wilt reageren, zoek dan naar foto's of geef nuttige tips.