Willem, ik was ook verrast een foto te zien van een F-zug met een 50 ervoor. Zal wel een grote uitzondering zijn geweest. Maar toch heeft-ie zo een keer rondgereden; kijk maar: http://germanrail.fr.yuku.com/sreply/25355/Modelling-Reisezge-DB-Epoche-IIIa-FZge-in-187-HOdeze opname is het laatste stukje van luebeck hbf naar de veerpont met denemarkenkan me voorstellen dat er loswissel was in hamburg of luebeckde trein is met een lok baureihe 50 niet in staat de tijden te houdenideale lok had de 62 geweest op dit stukje maar die waren bij de db in de ruhrof een 41 welke ook toendertijd in depot luebeck aanwezig warende uitzondering bevestigt de regel duspersonentreinen en dergelijke reden de loks vaker,maar die waren niet snel
Die Grundfarbe der Wagen änderte sich im Lauf der 1950er Jahre von RAL 3003 rubinrot auf das dunklere RAL 3004 purpurrot.
Deutsche Schlafwagen- und Speisewagengesellschaft (später Deutsche Service-Gesellschaft der Bahn, Abgekürzt DSG)
Ik heb dit model in de uitvoering van de ÖBB. De rijeigenschappen zijn niet stabiel. Hij lijkt heel lichtjes te eieren. Is dat bij de blauwe verbeterd?
je kunt beter rijk leven dan rijk sterven. En zo is het maar net.
je kunt beter rijk leven dan rijk sterven