Dit is nou precies de reden dat ik er af en toe over denk om te stoppen met deze hobby.
Zonder geld tel je niet mee en moet je niet zeuren over een 'paar' euro!
Ik lees hier toch nog vreemde reacties of reacties van mensen die blijkbaar zwemmen in het geld. Ik wilde graag bepaalde treinen hebben. Daarbij werd vermeld, beperkte oplage! Wat doe je dan? Wachten? Kopen? Dus maar gekocht.
Ik lees hier toch nog vreemde reacties of reacties van mensen die blijkbaar zwemmen in het geld. Ik wilde graag bepaalde treinen hebben. Daarbij werd vermeld, beperkte oplage! Wat doe je dan? Wachten? Kopen? Dus maar gekocht. En wat blijkt, later voor VEEL minder te koop aangeboden. Niet 'een paar' euro minder, daar gaat dit topic ook helemaal niet over. Snap je dat niet, leer dan eerst eens fatsoenlijk de titel lezen! Waar het HIER om gaat is over EXTREME prijsdalingen. Even uitgerekend, mijn laatste 3 aankopen bij elkaar genomen (en dan praat ik over in totaal 4 jaar, want zoveel heb ik niet te besteden als al die rijkeluizen hier) heb ik € 290,- meer betaald dan als ik het later had gekocht. Is dat aan mij te wijten? Misschien. Maar waarom wacht ik niet dan? Ik wilde deze keer niet achter het net vissen zoals me nu al 2 keer is gebeurd. Maar baal ik dan enorm als het achteraf ZO ONTZETTEND VEEL scheelt? Ja, dan baal ik enorm. Voor wie € 290,- een paar euro is, fijn voor je. Voor mij betekend het lang en hard sparen. Dit is nou precies de reden dat ik er af en toe over denk om te stoppen met deze hobby. Zonder geld tel je niet mee en moet je niet zeuren over een 'paar' euro! Nou sorry, maar die 'paar' euro had ik alweer 1 of 2 andere dingen kunnen kopen! En dan ook nog zeuren als er te weinig aanwas is van jonge mensen in deze hobby? Sorry, maar hier kan ik me enorm over opwinden. Ach, ik had het ook kunnen weten als je ziet hoe er met geld wordt omgegaan in 'nieuwe aanwinsten'. 'Even' naar de winkel geweest en meteen maar dit en dat en zus en zo meegenomen en oh ja, dit kon ik ook niet laten liggen... Weet je meteen met welke doelgroep je te maken hebt...
...Maar zeg eens eerlijk, hoevaak gebeurt dat nou als je bij elke aankoop zorgvuldig afweegt of je het object wel nu meteen moet kopen?
Ik wilde graag bepaalde treinen hebben.
Hoe dan ook, laat ik het anders zeggen, ik vind het onacceptabel dat hele GANGBARE modellen
(en dus niet de modellen die al 30 jaar op de markt zijn, daar had ik het totaal niet over)