Over die 2400 van Roco: Ik heb 'm meteen gekocht toen de blauwe variant uitkwam. Ik kan er totaal niet mee zitten dat ik meer betaald heb dan wat er nu voor betaald wordt. Het maakt het voor mij geen minder mooi model.Veel kopen qua modelspoor doe ik sowieso niet. Af en toe eens een model dat ik echt wil hebben. Ik heb drie dure hobbies en modelspoor staat op de 3e plaats.
Op 1 de partner, op twee de auto?
Zeg dat tegen de bedrijven voor mobiele telecommunicatie (en kijk bijv. ook naar camera's die broekies tegenwoordig hanteren)Die twintigers van nu zijn vele malen meer kapitaalkrachtig dan de twintigers van de jaren 80...
...met drie nieuwe plan E's sta je voor gek.
Die twintigers van nu zijn vele malen meer kapitaalkrachtig dan de twintigers van de jaren 80...
- dat waren de oude mannen die in de jaren dertig tot vijftig in de korte broek op de vloer met hun trein aan het spelen waren en toen nog geen geld hadden voor al die mooie spullen in de Merk Lin catalogus.
Ik denk niet dat we het ooit gaan meemaken dat de tieners en vroeg twintigers de 'big spenders' in onze hobby gaan worden.
En door leuke aanbiedingen ga ik vaak met meer naar huis dan ik van plan was. Dat is extra omzet!Piet
Piet,als ik jou goed begrijp moet een producent dus een hoge adviesprijs publiceren, voor een bijvoorbeeld plan E, en hem dan voor een lagere prijs laten verkopen. Leuke aanbieding, dus kopen. Is dat nu je advies of vind je gewoon alles te duur?Ted
Maar als ik soms kijk bij Nieuwe aanwinsten vind ik sommige echt te ver gaan wat ze aan de lopende band kopen zo een lokje uit van 250 euro hap kopen 2 weken later een 4 delige treinstel 400 euro KOPEN! en dan weer een rijtuig 85 euro HEBBUH!! alsof hun geld nooit op raakt ShockedMaar het verschil zal wel in het sociale leven zitten als je elke dag met treinen bezig bent en continu obsessies erop hebt dan krijg je dat effect en gaat je sociale leven kapot mensen gaan je raar vinden of je bent een gek dat geen vrienden kan maken wat je vaak hoort.