Op de hoek van de LaLo op de kop van de Isotopenweg staat een KROl en wat lorries geparkeerd. Onderhoud aan het verbindingsspoor naar de Atoomweg of aan de LaLo aldaar ??
Van den Heerik zit nu nog aan de andere zijde van de Hoofdlijn tegen het AR-kanaal aan (oa vroegere OPG) en tegenwoordig oa Jumbo en nieuwebouw TPG en AH. Van den Heerik zal dus moeten verhuizen ( wat in principe gaat gebeuren omdat er plannen zijn voor een compleet nieuw groot warehouse op die locatie. Grond en opstallen zou ook niet meer eigendom zijn volgens geruchten. Dus als je wat andres wil dan Van Heezik zal je een andere locatie moeten vinden waar je wel kan laden en dat is niet op de Atoomweg maar mogelijk op de LaLo, Betekent dus dat alleen van Heezik dus gebruiker zal zijn in eerste instantie van de locatie Atoomweg met kadespoor eiegen terrein. Hema zal dus moeten kiezen wat men wil mbt de laad- en losmogelijkheden want veel meer ruimte is er dus niet
Het interview hierboven is inderdaad een nogal ingewikkeld verhaal. Wel verrassend dat ook HEMA geïnteresseerd is. Dat Van Heezik drie van de vier sporen weg wil hebben en dan het terrein waar nu die 4 sporen liggen wil overkappen vind ik opvallend. Zou dat realistisch zijn?