Wat ik miste was de kromming van het draaistelframe, dat maakte die draaistellen van de DE-5 en mat.'40 karakteristiek. Met die rechte frames leek het net een buitenlands draaistel.
Mooie stroomlijners heren! Ik wacht nog ff tot Werkspoor mijn smalle deurtje af heeft, dan kan ik ook gaan beginnen met een matje '40 twee :-) Tot die tijd ben k nog zoet met het matje '46 vier.....Grtz, Marcel
Ik wacht nog ff tot Werkspoor mijn smalle deurtje af heeft, dan kan ik ook gaan beginnen met een matje '40 twee
roddelberichten waren ook niet te versmaden: ik herinner mij nog het verslag van dat Dafje 33 dat ineens op z'n dak lag...
Dank... Heb jij al / nog plaatjes van jouw Mat'46-4 (of staan die ergens in een ander draadje wellicht?)
Kan nog even duren. Op dit moment is de leverancier druk met mijn Buffetaccesoires voor de rijtuigen op Rijswijk. Hij is daar zo druk mee dat ik een Nougattaart in het vooruitzicht heb gesteld. Bij het aanbieden van de taart zal ik de nabestelling indien van de deurtjes
De plattegrond van het stel is af Peter. Morganavond doe ik simsalabim (3x1=2).
A ha, dat was onze vriend(in) R.J. Bongers
Nog niet Peter, momenteel heb ik even geen digitale camera ter beschikking..... :-|