Dus ik verwacht een bewegende giek, draaiende kraan en een grijper die dicht gaat naar boven en open naar beneden. Ik lees al over gewichten in de bak, dus de verwachtingen zijn hoog gespannen.
... maar ok het is een look-a-like met zelfs wat mij betreft acceptabele compromissen.
Karst werkt een beetje aan een Marienberg look-a-like. Dus de lijn Zwolle - Emmen en Almelo - Emmen
Maar back on topic. Karst werkt een beetje aan een Marienberg look-a-like. Dus de lijn Zwolle - Emmen en Almelo - Emmen. Nu niet echt lijnen voor forse sneltreinen. Een 1700 is dan redelijk op zijn plaats evenals een 3400. Iets anders is al gauw overdreven. De 1700 past nog net naast een DE1 (maar dan niet in rood of in blauw met grijs dak) maar ok het is een look-a-like met zelfs wat mij betreft acceptabele compromissen.
WAY Off.T. Groen "niet prut" locje voor Big Boyhttp://www.railwaymagazine.co.uk/gallery/dwight-d-eisenhower-squeezes-out-of-museum?p=1&yp=0Maar, om weer On.T. te komen: als je hier een 3700 voor zet krijg je een leuk trappetje PS Buffers moesten van de A4 af omdat de loc anders niet tussen de Big Boy en de kolommen doorkon (net als de klauwkoppeling van de Big Boy)
Kortom, op zo'n lijntje als wat Karst aan het uitbeelden is: "anything goes" En verder het is zijn baan en zijn lol, dus al hij het leuk vindt ............. en als wij het niet leuk vinden: "hey, d'r zit een knop op je TV"PS Een GWR loc in op een Duitse baan is ook niet natuurgetrouw of .............