Leuke app, maar weet iemand hoe je een foto bij een lok kan krijgen? Als je bij instellingen op het plaatje drukt kan je kiezen uit: camera, gallery of default. Maar er gebeurt niets als je iets aanklikt.
@Koos,Ik kreeg zojuist een mailtje van de fabrikant. Er is zojuist een nieuwe versie beschikbaar gekomen in de Apple App Store. Met RailBOX Railroad Control versie 3.6 is het probleem opgelost.Ik moet zeggen, wel een heel goede en snelle service.Gr, Hans
Ik heb vandaag de RailBOX RB1110 mini DCC centrale in gebruik genomen. Hij werkt fantastisch. Gek eigenlijk dat zo’n klein kastje hetzelfde kan als grotere centrales. De centrale werkt prima samen met de Arcomora DCCnext decoders op mijn BMB module....Wissels, seinen en andere accessoires worden bediend via de RailBOX app op mijn iPad. Het instellen van de seinen was een dingetje. Daarbij komt dat de (Poolse) app nog niet geschikt is voor Nederlandse of Britse seintypen. Plaatsing van de semaphoren aan de goede kant van het spoor lukt dus niet bijvoorbeeld.