Gelukkig Ik was al bang dit het je laatste bespreking was.Kan niet wachten op je volgende objectieve bladbespreking.Grtn. prtsr.
....Die begint meteen goed met de schitterende live steam-1700 in spoor 1 van Ad Oudes.....Bepaald geen laagdrempelig knutselwerk allemaal, maar sommige dingen moet je gewoon bekijken en ervan genieten zonder het meteen na te willen doen....
Dat gaat me een beetje te ver !!!Dus voortaan moet je eerst met iemand gaan barbeknoeien, biertje drinken en dan zou je moeten pas begrijpen wat hij/zij bedoeld.Wat nu die Floris niet kennen, hebben die dan pech of ....
... Maar goed, we waren mijn RM-bespreking aan het afzeiken, please go on, ik vind het wel vermakelijk.
Rene, om te weten waar ik sta of wat mijn stijl is hoef je echt niet met mij een biertje te gaan drinken hoor. Zonder bier kan ik ook prima zinloos blaten (met bier iets te goed, wat ik vandaag weer te horen kreeg....) Je hebt ook al een hele tijd op beneluxrail mijn berichten gelezen, nu hier weer, en als je het dan nog niet weet, tja, dan kan ik het ook niet helpen. Enne Thom, dat "een geheel ongekleurde en van persoonlijke voorkeuren vrije bespreking" was tamelijk sarcastisch. Ik hoopte dat jullie dat wel van mij gewend waren en gezien de verdere aard van het stukkie wel juist zouden oppikken. Zoals Stig al vermoedde ga ik gewoon door met op m'n eigen manier stukjes schrijven, om redenen die ik al eerder toegelicht heb.Wederom: bevalt de bespreking je niet, dan ben je geheel vrij zelf een betere te schrijven. Ik krijg er net zo min iets voor als jullie, dus waarom niet?grtzFloris
....afkoelperiode..... .....dicht.....