Ondanks dat zitten er toch een paar fouten in het artikel en vind ik het persoonlijk toch niet zo goed geschreven, het leest soms moeilijk.
Re: Rail Magazine 237 - september 2006 « Antwoord #61 Gepost op: 06 september 2006, 13:50:00 » --------------------------------------------------------------------------------Ik lees de Nederlandse bladen weleens op de club. Vind er persoonlijk geen *** aan. Zal ze ook nooit kopen en met mij velen denk ik. Oei nu trap ik natuurlijk weer op wat zere teentjes.
Helaas heb ik dat moeten vernemen via één van de auteurs van het artikel en dat vind ik dan weer jammer. Waarom heeft men mij daar niet rechtstreeks over aangesproken zodat ik het direct kon uitleggen?<knip>Het lijkt erop alsof ik het artikel slecht vind, maar dat is geenszins het geval.Ik heb direct na het verschijnen van deze RM een mail gestuurd naar één van de auteurs. Daarin heb ik een aantal foutjes genoemd die ik tegengekomen was en dat ik het af en toe wat lastig lezen vond door de zins- en alineaopbouw.
Wat raar dat het in Nederland niet werkt, maar dat het in Duitsland en Belgie kennelijk wel kan.