Wat voor maten moet ik meten aan de wielen (maten tussen de flenzen, over de flenzen etc?)
Wie herkent dit fenomeen?
Misschien een gekke vraag, maar zijn de wielen wel goed. Als ik de foto zie dan krijg ik sterk de indruk dat het rechter wiel op de laatste as scheef staat, en ook de wielen op de tweede en derde as lijken niet helemaal recht te zitten. Of is het een vertekening in de foto?
heb je het al eens heel langzaam geprobeerd on te kijken wat de loc precies doet en vooral; waar? Je schrijft dat de voorste as redelijk star is maar zo te zien zijn de andere assen beweeglijk genoeg. En de loc is volgens mij geschikt vanaf R1, 36 cm radius, de kleinste dus:• Befahrbarer Mindestradius 360 mm
Overigens is de radius goed, want een dubbele spiraal van R2 en R3 (422 en 486mm radious) en een wissel R3 55227 . Daar zou het niet echt aan mogen liggen denk ik.
Vooruit lopend gaat ie na enkele centimeters er uit en gaat midden over het puntstuk ontsporen. Het lijkt dan net of het wiel van de voorste as op de buitenste spoorstaaf kruipt .