Omdat ik zelf geen bouwer ben aarzel ik om er een opmerking over te maken (iets met beste stuurlui etc.), maar ik zie dat je een heel prominente plek hebt ingeruimd voor een autoweg. Vrij breed en helemaal vooraan. Mijn indruk bij veel banen die ik heb gezien is dat het in de praktijk erg moeilijk is om een weg realistisch in beeld te brengen, of het nu een klinkerweg is of een asfaltweg. Zelden wordt het écht overtuigend, is mijn zeer bescheiden mening. Het zit 'm dan in de kleur of structuur van het wegdek, van de bermen of bijvoorbeeld in bochten die een onnatuurlijk of onlogisch verloop hebben. Soms gebruiken modelbouwers een systeem om de auto's te laten rijden, dat is bijna altijd onnatuurlijk en schokkerig. Aan de andere kant, auto's die midden op de weg stilstaan terwijl de treinen wel rijden, dat is ook een gek gezicht. Eigenlijk is een spoorlijn, met of zonder treinen, veel makkelijker overtuigend in model na te maken dan een autoweg. Maar misschien heb je wel veel ervaring met wegen en draai je je hand er niet voor om, om een realistisch ogende weg neer te leggen. In dat geval: zeker doen. Maar het zou jammer zijn als een nét niet helemaal lekker gelukte weg, die ook nog eens een heel prominente plek inneemt, afbreuk zou doen aan een verder schitterend gedetailleerde baan.