jongens, ik heb toch al een locje of 3 gebouwd... maar echt... ik zie het probleem dat jullie zien niet zo. trapjes een beetje schuin? duw je ze recht. Je kan ze vastlijmen in de gaatjes, dan breken ze af als je een harde boer laat. Snorren krom? hoe krom dan? ik zie hier allerlei met vervormende lenzen geschoten foto's, wie probeert het eens met een tele-macro-lens? alleen dat geeft echt een goed beeld... de ergste kritiek die echt gerechtvaardigd is aan de hand van de foto's is de te dikke rode rand om de lampen. En zijn deze rode echt zoveel krommer? mijn blauwe was destijds nét niet helemaal recht (halve mm katterug) maar dat viel me pas op nadat ik de foto's 5 keer gezien had... Maar goed, misschien ben ik wat minder kritisch omdat ik met de hand gebouwd spul gewend ben met alle imperfecties van dien...
Mijn verslagje.
De hamvraag is nu: deze kopen of wachten op de blauwe reclamebanen? Dat model zou wel eens zeer vertraagd kunnen zijn door alle kritiek. Als Artitec er tenminste niet helemaal de brui aan geeft......[/url]