Ik ben niet kapot van die snor die te dik (qua hoogte) is en te kort,
Als het euvel mij teveel gaat storen hanteren wij, van ons, de airbrush wel want verder ziet het karretje er goed uit.
...Als het euvel mij teveel gaat storen hanteren wij, van ons, de airbrush wel want verder ziet het karretje er goed uit...
Beste DE1 bezitters,Ik zit te overwegen om haar te kopen maar wil toch graag weten wat de rijeigenschappen zijn met name in digitaal.Ook ben ik zeer benieuwd of dat ze kruipend en stil is met bijvoorbeeld een lokpilot v3.0. Deze word er namelijk bij een digitaleversie standaard er in gezet. Mijn lokpilots doen het voortreffelijk in een Roco 2200, piko hondekop en een trix 6400 strukton (na verwijderen van spoeltje)maar in een Roco 2400 vind ik het een ramp. De 2400'en lopen en kruipen wel erg mooi maar er zit altijd zo'n zoemde geluid in met zo'n loppilot decoder,terwijl je dat bij analoog rijden absoluut niet hebt. Is dat bij deze Artitec DE1 ook zo? of raden jullie mij aan een analoge versie te kopen en een ander decoder er in te plaatsen.
Verder waar ik al bang voor was: de gele bies boven de kop volgt de lasnaad ipv zijn eigen hoogte... (of dit echt nooit voorgekomen is waag ik te betwijfelen maar organiek was het niet)